piątek, 21 listopada 2014

Alpy


Sprawdziłam, w  prawie  prostej  linii, z Les Merles do Chamonix-Mont-Blanc, jest 285 km. Więc tym bardziej mój mózg nie pojmuje, jak to jest możliwe, że widzę z domu ten niesamowity masyw Mont Blanc. Pogoda przez ostatnie dni zafundowała nam ten widok. Wszystko zależy od przejrzystości powietrza. Dwa pierwsze zdjęcia zrobiłam z najbliższej okolicy, pozostałe ... nie mogłam oprzeć się by wejść na Mezanc i z góry zrobić te zdjęcia. 



popatrzcie w głąb zdjęcia...



To zdjęcia z Mezanc, weszłam tam z poświęceniem, bo tutaj jest już śnieg...ale musiałam sie z Wami podzielić tą niesamowitością.


Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za pozostawione komentarze.

4 komentarze:

  1. Piękne widoki, tylko podziwiać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezwykle rzadko zdarzają sie takie widoki, więc nie sposobi sie podzielić tymi wrażeniami. Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny.

      Usuń
  2. Niesamowite ! Góry na zdjęciach jakby unosiły się w powietrzu.
    Widoki zapierają dech w piersiach.
    Pozdrawiam serdecznie i przyznam szczerze, że trochę Ci tego zazdroszczę :)
    Basia z mazurskich pasji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to niesamowite widoki, ale nie ma czego zazdrość, zawsze można obejrzeć Alpy na żywo

      Usuń