czwartek, 19 stycznia 2012

Poświąteczne pakowanie

             Święta i Sylwester minęły szybko, w miłej atmosferze dobrych i lepszych uczynków. Składanie  życzeń w tych dniach jest dla mnie kwintesencją i skumulowaniem wszystkich życzeń - zdrowia i pomyślności. Ja jednak myślę, ze trzeba życzyć sobie tego wszystkiego każdego dnia, z każdym dniem uśmiechając się do siebie nawzajem coraz częściej , bo święta wtedy trwają cały rok, ...cale życie - wiec życzę wszystkim cudowności każdego poranka na cały nadchodzący dzień.
Mój czas poświąteczny skupił się na pakowaniu, planowaniu i składowaniu rzeczy, które zamierzałam wysłać do Francji. Tak wiec pokój mojego syna, zamienił się na pewien czas, w magazyn, na szczęście właściciel tegoż lokum był już na uczelni.


Te pochłaniające mnie zajęcie przeplatało się z oprawianiem i pakowaniem obrazów do wyjazdu. Jak zawsze niezawodny Pan Andrzej stanął na wysokości zadania i w bardzo krótkim czasie oprawił mi aż osiem sztuk moich wykrzyżykowań.





Te, które przyjechały razem ze mną już znalazły swoje miejsce.

Teraz mam już głowę pełna pomysłów do realizacji od ...natychmiast.


1 komentarz:

  1. Piękne hafty... Masz ogromną cierpliwość do xxx :) Cztery pory roku zachwyciły mnie strasznie... Uwielbiam takie obrazki... Pięknie Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń