sobota, 23 listopada 2013

Nowy pomysł...


Wiem, że wygląda to dosyć nietypowo... ale jak się okazuje jest to materiał, jak najbardziej cudowny i niezastąpiony, jeżeli chodzi o mój zupełnie nowy pomysł. Koszule męskie, w jak największych rozmiarach i co najważniejsze dobrane kolorystyczne i kupione na totalnej wysprzedaży w "Szmizjerce"stały się podstawą do fioletowego patchworku. Koszulki wyprane, więc nie będzie niespodzianek jeśli chodzi o ewentualne zbieganie się materiału. Dobór kolorystyczne prawie bez ograniczeń... a i nutka polowania na coś niebagatelnego zaspokojona. Pozostaje tylko siadać i szyć. 





Następne etapy w późniejszych odsłonach.
Serdecznie Wszystkich pozdrawiam 

9 komentarzy:

  1. Hi hi juz dawno je wykorzystuję , ale do innych celów:) no bo szyc nie umiem bu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luna, rozbudziłaś moja ciekawość, może uchylisz rąbka tajemnicy.

      Usuń
    2. Dawno temu miałam Ci odpisac hi hi , no cóz ja wykorzystuje do różnego rodzaju kartonażowych tworów w tym przyborników , najtrudniej dostac takie tkaniny w małe różyczki.

      Usuń
  2. No jeszcze bardziej rozpaliłaś moją ciekawość, ale zajęcie to z tym jest. Ja najbardziej nie lubię krojenia, najprzyjemniejsza rzecz to projektowanie i szycie no i później efekt końcowy. Przyjemnej pracy Kochana:)
    buziaki,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Lniana Dziewczynko,
      jak tylko pooglądam Twojego bloga od razu mi się chce chcieć.
      Serdeczne pozdrawiania.

      Usuń
  3. O tak, koszule tego typu są moim ulubionym materiałem :) ciekawa jestem co z nich powstanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko posunę się dalej w pracach - od razu pokażę. Bardzo dziękuję .za odiedziny

      Usuń
  4. piekny zestaw kolorystyczny.Fajne sa takie materiały

    OdpowiedzUsuń
  5. Męskie koszule to również moje odkrycie :) Fantastycznie nadają się na "tyły" do niektórych moich saszetek lawendowych i do ubranek dla tildowych stworów :)
    Jestem bardzo ciekawa, co to będzie...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń